Co se děje s vaší poptávkou, když nám napíšete, nebo zavoláte?

Každý váš dotaz či objednávku pečlivě evidujeme. Můžeme tak garantovat 100 % jistotu vybraného termínu stěhování. U nás se nemůže stát, že bychom ve smluvený den a čas nedorazili kvůli selhání lidského faktoru.

           6 kroků, jak postupujeme při poptávce

  1. Každému telefonátu nebo e-mailu náš systém automaticky přiřadí identifikační číslo.
  2. Co nejdříve vás telefonicky nebo e-mailem kontaktujeme pro upřesnění detailů. V pracovní době reagují naše dispečerky nejdéle do 1 hodiny.
  3. U větších stěhování domácností nebo firem vám doporučíme využít bezplatné návštěvy našeho obchodního zástupce. Lépe tak odhadne postup a cenu prací.
  4. Domluvené detaily doplníme k objednávce. Následně vám pošleme cenový návrh stěhování.
  5. Budete-li souhlasit, potvrdíme zakázku e-mailem s veškerými informacemi ohledně blížícího se stěhování. Po celou dobu příprav vám budeme k dispozici jak na telefonu, tak po dohodě i na místě. Můžeme zajistit i balení na klíč.
  6. Domluvené datum a čas jsou pro nás závazné a neměnné. V případě změny na vaší straně stačí kontaktovat náš dispečink a domluvit si nový termín.

           Výhody centrálního objednávkového systému

Díky objednávkovému systému máme kdykoli okamžitý přehled o všech zakázkách. Ihned vidíme, která z našich dispečerek objednávku přijala, kdo tvořil cenu a která stěhovací parta práce provedla. I po letech tak přesně víme, jak velké auto a kteří pracovníci u vás v minulosti byli. Ze zkušeností víme, že zákazníci vítají, když jim u tak důležitého životního kroku pomáhají stejní lidé.

Své stěhování si díky centrální evidenci můžete domluvit i dlouho dopředu. Přesto bude stěhovací parta přesně vědět, jaká přání jste při objednávce měli.

           Zajímavosti o našem dispečinku

  • Vaše objednávky a dotazy přijímají 2 zkušené dispečerky. Mají stálé napojení na obchodní zástupce i stěhovací party v terénu. Přes GPS sledují pohyb našich vozů, což můžete přes systém CarNet udělat u své zakázky i vy.
  • Náš objednávkový systém se automaticky pravidelně zálohuje, tudíž nemůže dojít k výpadku domluvené zakázky.
  • Ročně zodpovíme na 5 000 dotazů týkajících se našich stěhovacích služeb. Nejčastěji se týkají ceny a volných termínů. Lidé ale mají i kuriózní poptávky, například na stěhování zvířat a podobně. Tyto služby ale zatím neposkytujeme. J

Máte dotaz, nebo chcete domluvit termín stěhování? Vyzkoušejte náš systém v praxi a kontaktujte nás