12let vám poskytujeme naše služby

Stěhování firem

Ročně přestěhujeme přes 500 firem. Rychle, bezpečně a bez přerušení provozu.

Bez přerušení provozu
Stěhujeme i o víkendu, svátcích nebo v noci.

Bez stresu
Postaráme se o kompletní proces stěhování.

Po celé České republice
Působíme po celé ČR. Zajišťujeme i mezinárodní stěhování.

Stěhování firmy nemusí být stres

  • Vše pečlivě naplánujeme

    Připravíme kompletní harmonogram stěhování, dáme instrukce vašim zaměstnancům. Vy se nemusíte o nic starat.

  • Zapůjčíme vám krabice

    Zdarma vám zapůjčíme krabice na stěhování osobních věcí a připravíme popisné štítky. Nebo nabídneme profesionální asistenci při balení.

  • Bezpečně přestěhujeme IT

    Výpočetní techniku, servery, racky apod. odborně odpojíme a zabalíme do obalů pro křehké předměty. Na novém místě je opětovně zprovozníme.

  • Pracujeme o víkendu, svátku i v noci

    Nemusíte přerušovat provoz. Večer dokončíte vše potřebné, ráno usednete na nové pracovní místo. Jen výhled z okna bude jiný.

  • Odkoupíme nepotřebný nábytek

    Zajistíme odkup starého nábytku. Dále nabízíme ekologickou likvidaci vybavení včetně elektroniky a skartaci dokumentů.

  • Poradíme si i s archivy nebo těžkými břemeny

    Poradíme si s jakýmkoli nákladem do 10 tun, a to včetně jeřábnických prací. Zajišťujeme také šetrné stěhování archivů speciálními přepravními vozíky.

Nezávazná poptávka

Reference

ref-9.png

Kooperativa pojišťovna

Přestěhováno: 1 000 zaměstnanců

  • IT technika
  • Osobní a firemní dokumentace
  • Archivy

„Stěhování probíhalo z pěti adres na jednu cílovou. Všechny naše požadavky: jak na bezpečné stěhování dokumentů v režimu SAFE, tak na odpojení a zpětné zapojení IT techniky, byly provedeny dle předem připraveného harmonogramu. Celý velmi náročný proces byl veden zástupci společnosti bez jakéhokoliv pochybení, poškození či ztráty.“

Ing. Ctirad Fischer
ředitel úseku nákupu a služeb

ref-8.png

Avast software

Přestěhováno: 600 zaměstnanců

  • IT technika
  • Nábytek VITRA
  • Osobní a firemní dokumentace
  • Sklady

„Celkový přístup zástupců STĚHOVÁNÍ Praha, spol. s r. o., jak v přípravné fázi, tak při samotné realizaci, splňoval vysoké nároky naší společnosti. Důraz byl kladen na zabezpečení elektricky stavitelných stolů VITRA a bezpečné stěhování IT techniky. Všechny tyto práce proběhly bez poškození a k naší plné spokojenosti.“

Tomáš Princ
Property & Facility manager

ref-7.png

MALL.CZ

Přestěhováno: 300 zaměstnanců

  • IT technika
  • Nábytek
  • Osobní a firemní dokumentace
  • Archivy

„Společnost nás zaujala již v přípravné fázi, kdy předložila detailní harmonogram celého procesu stěhování s detailní cenovou nabídkou. Samotná realizace probíhala dle navržených postupů a termínů, všichni pracovníci byli velice ochotni a pracovití. Velmi jsme ocenili operativní reakce na změny z naší strany. Vše proběhlo k naší plné spokojenosti.“

Taťána Panýrová
personální ředitelka

Zobrazit další reference

Velké i menší firmy stěhujeme již 12 let

Kompletně přemístíme přes 500 firem ročně

Vysokou úroveň našich služeb garantuje certifikát kvality ISO 9001

Postaráme se o celý proces stěhování vaší firmy

Převézt vybavení z bodu A do bodu B je relativně snadné. Daleko těžší je to celé řídit. Zajistíme kompletní management vašeho stěhování: od plánování přes přípravu harmonogramu až po koordinaci celé akce. Vy se nemusíte o nic starat.

  • Zajistíme kompletní management stěhování funkcí hlavního koordinátora
  • Postaráme se o informovanost vašich zaměstnanců
  • Zajistíme bezpečný přesun IT a elektroniky
  • Zajistíme zábory na parkování

Jak probíhá stěhování s námi

  1. title

    Plánování Nasloucháme vašim potřebám

    Sdělte nám své představy, a my vám připravíme návrh zajištění celého procesu stěhování včetně strukturované cenové nabídky. Flexibilita, zkušenosti s přípravou i realizací, moderní vozový park, vlastní dispečink a profesionální tým jsou zárukou úspěšného splnění vaší poptávky.

  2. title

    Stanovení harmonogramu Stanovení harmonogramu

    Vyslyšíme vaše požadavky a navrhneme nejefektivnější postup stěhování vaší firmy. Zajistíme informovanost vašich zaměstnanců, komunikaci se správou budov, ochranu přístupových tras i zábory na parkování.

  3. title

    Balení a příprava Zapůjčíme stěhovací krabice, postaráme se o IT

    V dostatečném předstihu vám zdarma půjčíme stěhovací krabice na drobné vybavení a spisy.
    Na křehké předměty vám doručíme obalové materiály. Vytiskneme identifikační štítky a označíme nábytek dle plánů rozmístění. Nabízíme také službu profesionální asistence při balení.
    IT techniku a elektroniku odborně odpojíme a zabalíme do speciálních boxů. V případě potřeby opatříme i čidly otřesu a náklonu.

  4. title

    Stěhování Přestěhujeme vás, aniž byste přestali vydělávat

    Vaši společnost kompletně přemístíme bez přerušení činnosti – pracujeme o víkendech, svátcích i v noci. Jednotlivé přesuny pracovních míst, IT, spisů nebo archivů provádíme přesně podle navrženého harmonogramu. Na stěhování tak lze snadno navázat i další činnosti: jako dodání nového nábytku, malování nebo úklid.

  5. title

    Po stěhování A je to!

    I po převozu vám zůstaneme k dispozici. Vyčistíme původní prostory, nepotřebné vybavení ekologicky zlikvidujeme, dokumenty skartujeme. Věci, které nemáte dočasně kam dát, rádi uskladníme. Starý nábytek vykoupíme. Pro vyprázdněné krabice se vrátíme v dohodnutém termínu.

Chcete se přestěhovat bez stresu?

Ročně přestěhujeme přes 500 firem. Rychle, bezpečně a bez přerušení provozu.

Volejte

  • +420 603 112 414 (mobil)
  • +420 222 135 115 (pevná linka)

nebo poptejte online

Nezávazná poptávka