Demontáž nábytku

Rozložitelný nábytek se stal trendem dnešní doby a není divu – snáz se transportuje, stojí méně peněz… Jako by byl stvořen ke stěhování. Najmete si tedy firmu na rozebírání nábytku? Budete ztrácet čas hledáním a plýtvat svými? Kdepak, tuhle službu by vám měla společnost, do jejíchž rukou se svěříte, nabídnout sama.

Indikátory kvality

Stěhováním se na našem trhu zabývají desítky firem. A pokud si nejste jistí, že vyberete správně, hledejte vodítka. Takovou indicií může být například certifikace ISO. Bojíte se, že stěhovací vůz si na vaše náklady udělá okružní jízdu po městě? Využijte službu sledování přes GPS. Máte strach, že si stěhováci řeknou o horentní sumu za poskytnutou službu? Nechte si spočítat předběžnou kalkulaci. Využijte všeho, co vám firma zaměřená na stěhování kanceláří dokáže nabídnout!

Zničení a skartace nepotřebných dokumentů

Samozřejmě víme, že podnikání a veškerá hospodářská činnost jsou částečně synonymem pro kilometry papírů. Stěhování se dá považovat za dobrou příležitost jak je protřídit, eventuálně se jich nadobro zbavit. Nemusíte trávit hodiny skartováním dokumentů, dobrá firma tenhle úkol vezme na sebe.

Likvidace elektroniky

Pakliže jste se rozhodli pro nový začátek na nové adrese, s novým vybavením, nemá smysl stěhovat kopírku, kterou jste si pořídili, když jste začali podnikat. To platí samozřejmě o veškeré nepotřebné elektronice. Nechte vaše stěhováky ekologicky odstranit nehodící se techniku. Samozřejmostí by mělo být i potvrzení o likvidaci, popřípadě o vyřazení z evidence v případě úřadů.

Na co ještě nezapomenout

Přesídlení firmy obnáší i pár na první pohled nepodstatných záležitostí, ale rozhodně byste je neměli opomenout. Opravte vaši adresu všude, kde je zapsána. Administrativní změny proveďte co nejdříve – v evidenci Živnostenského úřadu, obchodního rejstříku, přehlaste na dopravním inspektorátu firemní vozidla atp.

Se změnou adresy se pojí i úpravy veškerých prostředků propagujících vaši firmu – například reklamní předměty, vizitky či reklamy na autech nebo letáky.

Optimalizujte webovou stopu vaší společnosti v souladu s novým sídlem. Upravte údaje na sociálních sítích, hlavně těch, které pracují s vaší polohou (Foursquare). Aktualizujte místa s vámi spojená v internetových mapách (Google maps, Mapy.cz) a údaje v QR kódech.

Není třeba zařizovat věci, které za vás může udělat někdo jiný. Nenarušujte chod své firmy stěhováním a přenechte své přesídlovací starosti profesionálům.